torsdag 28 maj 2009

Bakis....

Dålig uppdatering, I Know..
Kom hem vid 4 tiden imorse, hade riktigt trevligt!!

Blev väckt av Nasim imorse då grabbarna hade ärenden i Uppsala, det första jag sa var " Kan du snälla köpa donken till mig ?"

10 min senare fick jag min mat =) + MX4 flavour TACK NASIM!!!

I stort sett har jag bara segat hela dagen, jag är en nattmänniska som ni kanske märker.

Mot kvällen blir jag alltid så pigg, jag kan börja baka,storstäda,sortera lådor mitt på kvällen :S


Måste få ett slut!!

Satt och bläddrade igenom KLUBBKORTET det finns så bra erbjudanden i det häftet!! För er som inte vet så kan ni läsa på deras hemsida www.klubbkortet.se

Det togs många kort igår kväll, kollade minneskortet imorse och fick en chock 180 bilder...

Ikväll blir det film med vinäger chips, den som inte smakat på dessa chips har gått miste om mycket kan jag säga!!

Jag fyller år snart, roligt =)

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar