måndag 25 maj 2009

MOT FLOGSTA!!

Då var man hemma igen efter en hektisk dag med en massa ärenden!!

Lana fick sin 12 veckors vaccination, Pejman hade en del ärenden på Volvo och jag skulle köpa fästinghalsband till Lana och en massa andra saker.

Så nu sitter jag här, ska röra mig mot Centralstationen alldeles strax då mina älsklingar A & S anländer.

Vi ska nämligen till Flogsta igen.. denna gång vet jag inte vad som kommer hända.

När vi kom hem gick jag ut med Lana precis efter att hon ätit då valpar har ett stort behov av att göra nr 1 & 2 direkt efter Sömn,lek & mat. När vi väl kom ut så sprang hon runt och var helt hyper sedan precis när hon ska göra nr 2 så kommer 2 ungar cyklandes precis brevid och gapar & skriker, så hon avbröt hela proceduren och började göra annat. Det slutade med att jag fick gå runt en extra halvtimme med henne tills hon blev av med allt.

Kul, det är mina ilandsproblem.


Måste röra på mig nu för att hämta tjejerna!!

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar