tisdag 26 maj 2009

Regn Regn Regn och Regn...

Vi hann njuta lite iallall medans solen varade, tills det började regna...
Usch!!

Ligger i soffan nu med trevligt sällskap, Vergil, Ailer , Sahar & Lana och tar det lite lungt...

Det var tänkt att vi skulle grilla senare mot kvällen, men icke sa nicke..

Jag kommer förmodligen steka köttet hemma tillsammans med potatissallad och tillbehör =)

Ska ta och ladda ner en film nu som vi kan titta på lite senare...

Det här blir nog en lugn kväll hemma tillsammans med mina nära & kära..

Här kommer lite bilder från idag..



Jag & Lana



Jag & Lana



Lana gick och la sig i Pejjis Knä precis när han skulle börja köra.. :=)



Jag igen, gillar att ta kort på mig själv =)

D var allt som kan läggas upp just nu på denna blogg!!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar