fredag 4 september 2009

FRIDAY!

Hallå!

Som jag sa igår var det ju BLONDIN VS BRUNETT??
Blev övertalad till att köra lite ljusa slingor i igen, så imorse vakna jag upp ( jag kläcktes ur kycklingägget)

Klarar inte av att vara ljushårig längre, det är bara att inse att jag inte är den människan som orkar ta hand om det.

Man måste för det första vara brun i ansiktet för att man inte ska se ut som en cancerpatient ( ta inte illa upp om du nu har cancer) iallfall jag!
Man ser ju typ död ut om man är ljushårig & har mörka ögon.

Så ni får se vad som händer ikväll, frågan är då SVART VS BRUNT???

Aja, är hemma hos svärföräldrarna just nu, ska hem nu och gå ut med Lana min älskling som säkert ligger intryckt mot ytterdörren för att höra när jag kommer...

Kanske åker till Sthlm senare ikväll när Älskling har slutat jobbet...
Fick ett sjukt sms av Sahar precis, du är STÖRD!! hahaha ( Hur mår pappa? )

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar