tisdag 22 september 2009

Imorrn är ingen vanlig dag för det är...

Imorgon fyller min andra halva,min själsfrände, mitt hjärta, mitt allt 19 år!!!
Syrran, utan dig skulle jag aldrig klara mig!
Du förstår mig så bra, vi behöver bara titta på varandra så skrattar vi... :)
Älskar dig från djupet av mitt hjärta, när du föddes var jag inte ensam längre!
Stolt över dig, du har klarat av skolan, du har jobbat med ( konshostan ) haha jag är helt enkelt stolt över dig!!

Idag har det varit en stor pluggdag!
Man blir så trött i ögonen, särskilt för sara som hade somnat i hennes kontorstol när jag öppnade dörren till hennes lya.. haha

Som ni alla förstår så åker vi till Sthlm imorrn för att äta en massa god mat & sedan den klassiska födelsedagstårtan :)

Bilen fick vara kvar på verkstan idag så vi får den imorgon igen annars blir det svårt att åka till Sthlm..

Nu känner man verkligen dom här höstvibbarna när man är ute och går, det är inte kallt så utan det är mer att om tröjan åker upp i skinnjackan känner man att det inte är sommar längre. Äh det är bara att knipa ihop och slänga på sig sjalen/halsduken vilket är mysigt enligt mig.

Än har jag inte börjat längta tillbaka till värmen i grekland, men snart kommer jag nog att göra det...

Grattis även till Ailer som fick sin plats idag :) BRA JOBBAT!

Nu ska det pluggas en liten stund till, passar på medans Pejji dushar för sen är det jag som ska blötas ner tillsammans med Lana och hennes Cucumber- Melon Shampoo



På Återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar