måndag 7 september 2009

MÅNDAGSMYS NOT

Märkte precis att det jag skrev aldrig kom med på Måndagsinlägget!
Tråkigt men sant!
Jag har bara 1 sak att berätta om igår..( alltså detta hände måndag kväll )

Igår kväll vid 23 tiden hände en läskig sak...
Pejji hade precis varit ute och rastat Lana, han satt i vardagsrummet.
Jag stod i köket och plockade undan lite, plätsligt tittade jag mot ytterdörren och ser att någon rycker i handtaget för att kolla om dörren är olåst.

Jag tittar mot Pejji och försöker få hans uppmärksamhet då jag nästan pratar teckenspråk för att den okända mannen inte ska höra.

Hursomhelst Pejman förstår vad jag menar och rör sig mot dörren kikar genom kikhålet och ser en mörkhyad man stå utanför dörren...

Vi vet inte om han försökte ta sig in eller om han gått till fel dörr, för vi har träffat honom tidigare för några dagar sen utanför porten och då frågade han om vi bodde här och jag sa Ja det gör vi..

Det är bara jätteskumt allt som händer, kan inte förklara allting här!

Hursomhelst har jag stängt in mig själv idag, kommer inte öppna dörren åt nån, och jag kommer rasta lana i balkongen! ( haha nej skoja hon får självklart gå ut )

Kommer ett till inlägg efter det här inlägget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar