måndag 21 september 2009

Plugg & Bio!

Sitter hemma och pluggar, ska strax börja laga lite mat som jag kan äta till lunch :)
Ikväll ska jag och älskling på BIO!

Vi ska på förhandsvisningen av The Final Destination 3D som har biopremiär på fredag 25/9.




Såg precis på trailern, jag höll för ögonen!!

Här är trailern om ni vill se



Fick precis ett samtal från en telefonförsäljare som ringde hem till oss, hon ville sälja en tidning som handlar om hundar. Förstår inte hur dom får reda på att vi äger en hund. Nuförtiden kan vemsomhelst få reda på allt du gör. Lite scary tycker jag!
Anledningen till varför jag tar upp det är för att hon verkade vara nybörjare. Har ju själv en gång i tiden jobbat inom telefonförsäljning och jag förstod precis vad hon gjorde. Läste ett manus! Det gick så snabbt allting, hon tog liksom aldrig nån riktig paus mellan meningarna, utan fortsatte ända tills slutet där hon sa " låter det intressant? " Jqg svarade: Tack för att du ringde, men det är nog inte aktuellt just nu. Det kan dock vara lite kul med en hundtidning framöver.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar