söndag 6 september 2009

Svårt att vakna upp..???

Jag har problem.
Jag har jättesvårt att gå upp på mornarna!
Vet inte varför, även om jag lägger mig tidigt så har jag svårt att gå upp..
Känner du igen dig?? Hoppas nån gör det. vill inte vara ensam haha.

Har precis fixat mig, ska åka iväg nu med Pejji hem till föräldrarna, sedan bär det förmodligen av mot Kista.. och det kanske slutar med bio! Vilket man aldrig tackar nej till..

Jag trivs jättebra i min nya hårfärg, är man född brunett så ska man vara brunett känns det som nu när jag färgat tillbaka till min ursprungliga färg..

Men vi ska inte glömma att en del passar jättebra i ljust hår även om dom har mörkt, Sara du är jättefin haha =)

Lägger upp lite bilder senare som ni kan smaska på ;) NOT!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar