tisdag 29 november 2011

" Arbete gör sömnen söt "

Då var denna långa dag äntligen över!
Vi har haft en " Glöggkväll " med en rad olika erbjudanden i butiken.
Eva från D.Brand var även på plats och delade ut goodiebags som innehöll en massa smått & gott. Summa summarum så vart det en lyckad kväll med trevliga stamkunder!

Jag har för vana att alltid gå med skor som har en och annan klack.
Det ska jag inte göra om nästa gång vi har kvällsöppet. Har så ont i fötterna, hade inte suttit fel med lite fotmassage.
Någon..?
Sitter på tåget nu, syrran hämtar mig från stationen och efter det hälsar vi på Wisteria Lane. När jag och mitt ex var i L.A så besökte vi självklart Universal Studios, då fick vi åka på en rundtur som visade hur allt går till i Hollywood världen. Vi fick se området där DH spelas in och en massa annat som man inte riktigt förstod förrän man varit där och sett. Det var nog en av mina bästa resor hitills.

Ska försöka lägga upp några bilder från den resan!

Nu är jag framme!
Hej så länge.
Sahar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar