tisdag 29 november 2011

Vissa människor borde låsas in!

Fick skjuts till stationen för en stund sen, tydligen får man inte köra där han släppte av mig. Jag kliver av bilen och där står en man med kraftig skäggväxt och börjar skriva ner regnr på bilen.
Jag vände mig om och sa: Vad håller du på med. Mannen svarar: Kan han inte skyltarna, man får inte köra här.
Jag ogillar när människor som inte har något annat för sig 9 på morgonen gör sånt här. Varför ska man bry sig om något sånt?
Det hela slutade med att jag sa åt honom att hitta någon bättre sysselsättning. Han slänger då ur sig "jävla blattejävel" . Typiskt för den här typen av människor. Jag avrundade med att be honom göra något som åtminstonde ger honom en liten peng så han kan köpa sig en rakhyvel!

GODMORGON!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar