torsdag 8 december 2011

Hej Tomtegubbar....!

Lång dag är vad jag kallar denna dag för! Var kvar på jobbet till 19.45 och efter det satte vi oss ner för att skriva ner snapsvisor inför Julfesten på Lördag. Det vart så sent så vi vart tvungna att avrunda, men det vart ganska så bra ändå! Vi kommer bli upplockade i en vit hummerlimo utanför jobbet som ska köra oss till Undichi. Min chef som även är ägaren till butiken jag jobbar i står väldigt nära Tomas Brolin som äger Undichi. Så på Lördag hänger vi med höjdarna!
Ska bli riktigt kul, något man ser framemot =)
December är en månad full av händelser, allt från Julfest, vänner som fyller år & nyårsfirande. Allt känns så nytt iår, jag planerar själv. Med det så menar jag att jag alltid varit van att planera för 2.
Imorgon bitti är det äntligen dags att vårda naglarna hos den bästa nagelteknologen. Rekommenderar Rosanna som jobbar på TT Nail Art i Jakobsberg till ALLA!
Måste även inhandla en tomteluva inför Lördag. Har bestämt mig för att även köpa en tomtedräkt till min lilla Lana iår, hon kommer bli så fin! Längtar =)
Lång kväll imorgon, IDOL final!
Heja Amanda!

Nu blir det Persisk Mat med familjen & mormor som är på besök!

Sahar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar