tisdag 13 december 2011

Maybe the reason why all the doors are closed is so you can open one that leads you to the perfect road....


Nu har jag äntligen lämnat tillbaka boken som egentligen skulle in för flera månader sedan. Sist jag var i Uppsala med en killkompis hade jag med mig boken men vi hade en sån matkoma efter att ha ätit middag på Basilico så vi sköt upp det. Men nu är ytterligare 1 punkt på listan avbockad, känns bra.
Lämnade Uppsala vid 14 tiden, plockade upp min syster från jobbet sedan åkte vi hem. Väl hemma så kunde jag inte hålla mig vaken, somnade vid 16 och vaknade upp några h senare. Det resulterade i att jag inte kunde somna senare på kvällen.

Idag har jag bara varit hemma med Lana. Vi gick på en långpromenad
medans det fortfarande var ljust ute.
Det är så ovanligt att det inte har snöat ännu! Vid den här tiden på året brukar det alltid vara en massa snö. Känns inte riktigt som vinter.

I somras fick jag ett grönt HUMANITY armband i födelsedagspresent. I måndags var jag in en sväng på MY HOME butiken då vi har en liten utförsäljning där. Kläder,skor & en del heminredning från märken som HUNKYDORY STOCKHOLM, VILA, VERO MODA, J- LINDEBERG, TIGER, NN07 OSV.

Hittade ett likadant armband från HUMANITY fast i färgen Röd/Korall.
Det finns olika längder och modeller men den här kostade 399:- och 50% rabatt på det. Som hittat =)

Nu ska jag hämta syrran från jobbet & gå ut en sväng med Lana.




2 kommentarer: