lördag 23 maj 2009

Birthday Party!!!

Igår kväll var vi bjudna hem till Ailers syster Elnas & hennes Sambo Dusko som bor i Huvudsta, för att fira Ailers 23-årsdag!!

Kvällen bjöd på en massa roliga stunder!! Särskilt när man spelar charader full & alla gissar helt fel.

Vi hade jättetrevligt tillsammans med alla andra som vi känner från förut, men Pejji skulle upp & jobba dagen efter kl 9 så vi var tvungna att röra oss tillbaka mot Uppsala vid 12-tiden då vi även skulle göra ett stopp hos mina föräldrar i Bro.

Vi kommer fram till Bro vid 1- tiden, syrran går upp & deckar direkt och jag och Pejman sätter oss och umgås lite med mina föräldrar och min farbror som var där.

Sen var det dags att gå upp igen ur den varma soffan och sätta sig i bilen och vänta 3 min tills stolsvärmen blir varm...KUL =)

Men tyvärr, vi hade otur.. mellan Bro & Bålsta hade det skett en bilolycka så vi fick stå väntandes i ca 20 min i den långa bilkön...mina cigg var även slut, Kul visst?

Summa sumarum så var vi hemma strax innan 3, då Pejman var hungrig och ville ha den här nya Xtra- Cheese på Donken...

Väl hemma, Vi deckar. Godnatt.

Här kommer några bilder från igår kväll...


Ailer försöker öppna sina presenter..



Blåser ut sina ljus =)



Pejman,Lana & Jag



Sahar,Ailer & Jag


Finns många fler bilder!! Sepideh du ska få se bilderna!!!

Om du inte redan vet så heter min lillasyster Sepideh.
Henne älskar jag mest i hela världen!!
Hon bor med våra föräldrar i Bro och hon tar studenten den 12 Juni 2009!!
Det är inte långt kvar nu syrran!!
Stolt över dig!!


Nu måste jag städa undan från igår då vi var stressade innan vi skulle åka =)
Sen ska jag åka och hämta Pejman från jobbet för vi måste handla mat.

Hej så länge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar