fredag 22 maj 2009

GRATTIS AILER!!!!!!!!!!!!


Idag fyller Ailer, min bästa vän 23-år!!!


GRATTIIIIIISSSS!!!!!

Önskar dig ett underbart fortsatt 2009, kanske började lite knasigt, men det kommer sluta gott!
Det lovar jag dig...

Igår kväll vid halv tolv tiden kom Ailer & Sahar hit till mig ( en vän som precis flyttat hem från USA efter ca. 5 år). Dom ringde när dom satt i bilen & började ljuga om att dom har en massa saker att göra i Sthlm osv, jag tyckte att det lät lite skumt, sen bröt dom lögnen och berättade att dom var påväg hit.

Satte på mig ett par jeans & en vanlig tröja sen var jag klar för några timmars skratt i FLOGSTA hos Sara, Sahar`s lilla syster som pluggar Juridik här.

När vi väl kom fram, så flög tiden bara iväg... tjejer ni är störda.. särskilt SARA. Har inga ord för dig hahaha... =)

Så det slutade med att fåglarna kvittrade ute i Flogsta & det var helt ljust ute, GODMORGON!!:)

Körde tillbaka mot mig igen, sen var det läggdags tyvärr, då Pejji ( min sambo ) skulle upp & Jobba!!

En till anledning till varför jag skaffat en blogg är för att jag vill kunna hålla reda på saker & ting som hänt, då jag inte är ett fan av den " officiella flickdagboken" jag är mer dataflickan, så det blir mycket lättare att komma ihåg att skriva ner!!!

Än en gång, GRATTIS AILER, vi ses ikväll!!! Love u!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar