lördag 30 maj 2009

Strålande väder!

Godkväll!

Anledningen till varför jag inte uppdaterat nångonting är pga. att jag har njutit av vädret idag!

Har tänkt på att byta mobil, så att jag även kan blogga från mobilen då jag är en riktig mobilmänniska.

Jag lämnar aldrig ifrån mig den, vet inte varför men det känns bara krångligt att behöva missa samtal och springa runt halva vardagsrummet för att svara, så jag förenklar min vardag genom att trycka ner den i jeansfickan :)

Åkte till Sara vid 3 tiden, vi solade, åt jordgubbar & noppade ögonbrynen Man ser ju så bra när det är ljust ute än i badrummet..

Batterierna på kameran hade tyvärr tagit slut då on knappen hade varit på....
Det blev dóck några kort från mobilen som jag lägger upp efter filmen vi ska se på nu.

He`s just not that into you heter filmen.. :)

Imorgon ska vi till JAKAN och hälsa på kusinerna R&R mina älsklingar =)
Lite senare mot kvällen ska vi förmodligen på Bio och se My bloody Valentine 3D, coolt va?

När vi var i L.A på Universal Studios så gick vi på terminator 3D, jag började nästan gråta av rädsla..

Det var verkligen så verkligt, det var en massa små krusiduller som flög ut ur filmen och ställde sig mitt framför mitt ansikte.
Det enda jag gjorde var att blunda tills Pejman sa att dom var borta...
Nog om det, som ni kanske märker är min sida väldigt huller om buller och det beror på att jag inte lärt mig ännu hur allting fungerar.
Så vi kan säga att sidan är under konstruktion, ok? Bra..

Nu börjar filmen..

Trevlig kväll allihoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar