söndag 31 maj 2009

HALLÅ!!

Igår kväll var det grillkväll hos min moster tillsammans med nära & kära!

Senare mot kvällen rörde vi oss in mot stan för att sätta oss på en uteservering, det hela slutade med att vi hamnade på Soap Bar...

Det var jag,syrran,Nasim,Vergil, Ailer m flera.. =)

Träffade även på Kristin & hennes kille Ruein där :) KUL!

Det var en spontan kväll med vardagskläder, brukar aldrig gå ut med ballerinor, men jag fick dock mycket fler kommentarer än när man är helt fixad! Kanske ska man sluta fixa sig så mycket innan utgång och istället bara lägga lite läppglans & rouge?? Eller??

Nä, aldrig haha..

Åkte iallfall till Max för att äta samt för att hämta Lana som var hos hennes Gudmor Elnaz, Tack ELLI för att du tog hand om henne!!

När vi väl kom dit var det ganska lungt, tills HELA iran strömmade in MaX..

Kom att tänka på att det då varit ATISH en persisk fest, och självklart äter dom flesta iranier nötkött så då blir det MAX =)

Från ingenstans såg jag en jättegammal kompis SALOME =) min lilla älskling, finns ingen skönare och mer glad tjej än dig Salome!

Kom hem vid halv 5 till mina föräldrar i Bro, deckade vid 6 då Lana var helt hyperaktiv pga. att hon sovit för det mesta..stackars älskling

Idag är det ju MORS DAG =) Har försökt att hjälpa henne med det mesta idag för att hon ska känna att det är en annorlunda dag med lite mindre att göra...

Har även legat och solat sen 12, helt sjukt varmt!!!

Har ätit ca. 5 glassar, druckit 10 glas vatten och smörjt in mig med olivolja..
Det bästa man kan använda är OLIVOLJA, du blir brun direkt!!
Det här är mitt första tips till er läsare, det kommer fler jag lovar haha.. =)

Ska börja röra oss mot Uppsala aldelles strax, ska hem till Pejjis föräldrar tillsammans med mina föräldrar & äta middag... =)

Imorgon ska jag börja jobba på ett Cafe inne i stan, får se hur det går!
Var ett tag sen jag jobbade på Cafe, men har jobbat på en del olika ställen runt om i Sthlm när jag bodde där. Det senaste jag jobbade med var med kläder och det på NK i Sthlm.. Day Birger Et Mikkelsen. Trivdes jättebra där men det var främst resan fram & tillbaka som både kostade & krävde tid!

Så jag sa upp mig & började plugga komvux!
Men nu till sommaren ville jag jobba, så imorgon kl 7.00 ska jag vara där! mm KUL =) Ska ni vakna 5.30 imorgon bitti? Det ska jag..

Kommer lägga upp en massa bilder senare, har inte med mig sladden till föräldrarna!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar