måndag 1 juni 2009

Ont i fötterna...

Kom hem för 2 h sedan... det var en tuff dag idag!
Det är väldigt mycket som jag måste lära mig!
Höll precis på att somna med Lana brevid mig, men icke sa nicke... jag ska vara vaken 1 timme till tänkte jag...

Slänger upp lite bilder från i Lördags & igår..
Sen blir det läggdags, då jag börjar kl 07.00 imorgon med :)

Sara var barnvakt åt Lana idag, Tack gumman!!
Imorgon blir det Pejjis föräldrar i några timmar bara tills jag åker och hämtar henne..

Ha en trevlig kväll!!!!


Myspys med minijuristen i Flogsta under Lördagsförmiddagen...


Obs! Nyvaken...därav afrot! :)




Vi hann klämma in Ippai Ippai innan vi åkte mot Sthlm, deras sushi är bäst!!



Min vackra mamma, Älskar henne mer än allt!!


Hos moster :)


Äiler Joonam :)


Me :)


Me Again..


A & P


;)



Finns en del fler som ska upp men jag har öppnat 50 st konservburkar idag för hand, så tyvärr har jag ont i handleden.

Godnatt allesammans!!

2 kommentarer:

  1. bumbi björnen2 juni 2009 kl. 14:18

    har ni ing sån där mekanisk konsrv öppnare är du jobbar? finns o köpa på obh nordica :) det förslaget kan vara något till din arbetsledare? fin blogg

    SvaraRadera
  2. Fin blogg syster!
    Vill dock ha mer uppdatering, annars kommer jag sluta läsa! det är ett hot =)
    puss

    SvaraRadera