torsdag 4 juni 2009

TJA!

När jag är med min ÄLSKLING ÄILER så kan jag tyvärr inte uppdatera pga. att det finns så mycket att göra.

Men jag ska börja anpassa mig lite hädanefter...
Idag har vi haft en massa ärenden, kom hem för ett tag sedan...
Pejji ringde mig från jobbet och berättade att hela city har strömavbrott! :)
Här hemma är det inga problem iallafall, allt fungerar som tur är!

Lämnade Lana ensam idag i ca.2 ½ h, när vi kom hem så låg det skor ända från ingången och runtom i hela lägenheten.. KUL =)

Man måste typ lägga upp skorna i fack..jobbigt men det jämnar ut sig med de skrattet man får när man kliver in i lägenheten :)

Nästa vecka är det Syrrans tur att spruta champagne & sjunga!!
Dagen efter är det min tur :)

Det blir party i högvarv med nära & kära som börjar hos oss först, sen blir det utgång i antingen Sthlm/Uppsala, ska bli så kul!!

Så med det sagt blir nästa helg lååång :)

Snart har Pejji semester, vi kommer förmodligen åka på en sista minuten i slutet av juni tillsammans med gänget!

Lana kommer förmodligen få bo hos föräldrarna, dom bor ju så stort så det känns bra att lämna henne där då hon alltid är ute i trädgården och springer runt!

Här kommer även en bild på föräldrarnas hus som dom byggt själva!



Pejji brukar alltid få lite att göra när vi väl är där :)




Finn ett fel...


Nu ska jag göra en lasagne!!

Hej så länge!

1 kommentar: