torsdag 4 juni 2009

GODNATT!

Nu har min älskling åkt hem, men jag har fortfarande mina 2 andra älsklingar här hemma :)

Imorgon ska jag jobba kortpass, efter det ska vi till plantagen för jag måste köpa en till blomkruka samt till ikea för att köpa en stor uteväxt som jag köpte idag därifrån!

Vill skriva att det är sommar men det regnar ju ute så jag låter bli för det låter lite konstigt...

Vi är redan inne i juni, dagarna bara flyger iväg!! tycker ni inte??
Syrran har bal imorgon, vill komma förbi och se dig min vackra älskling!!
Kanske gör det, u never know ;)

Nej, nu ska jag hoppa in i dushen, sen blir det läggdags!
Sitter och lyssnar på David guetta ft Kelly rowland - When love takes over
Det blir nog en riktigt skön sommarlåt!




Måste röra på mig nu om jag ska hinna få 7 h sömn!!

Hare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar