fredag 5 juni 2009

God Eftermiddag!

Kom hem för ett tag sen från jobbet, är helt slut då det var ett tag sen jag jobbade..man måste bara komma in i det!

Hinner inte med plantagen & Ikea idag, det får bli imorgon under dan!
Här i Uppsala tar ju en massa Studenten idag, så det är en massa liv inne i stan! KUL =)

Jag vet inte om det bara är jag, men jag ryser när jag hör alla skrika & sjunga osv för jag känner igen den känslan och den är ju obeskrivlig..

Man vill ju typ fälla en tår, sen tänker man efter och kollar sig om och säger till sig själv " Hallå vad håller du på med, du är ute bland människor, det är ljust ute du kan ej börja grina för att du är glad osv ) helt sjukt...

Jag vet 1 person som tänker som mig också.. haha jepp jepp du vet vem du är haha ;)

Jag blev så glad när jag kom hem idag och Lana hoppade runt och blev glad för att hennes flockledare äntligen är hemma :)
För det är ju så det egentligen är, jag är ju inte hennes mamma.. haha utan i regel så är man ju hennes flockledare egentligen.. ( vet inte vilka fler som är i flocken förutom henne just nu iallfall) Pejji kanske? haha jag skojar älskling om du ser det här så du vet...

Bokade tid nere i tvättstugan, vi får se om jag är duktig och orkar gå ner med alla lakan osv..

Har funderat lite på om vi ska vara i Sthlm nästa helg eller här i Uppsala, på ett sett känns det skönare att vara här för då är d så nära hem osv, men hos mamma och dom har vi ju också fördelar, kan ju ha grillfest och bjuda över fler!!

Aja vi får se, ska prata med min kollega P.

Hare så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar