fredag 5 juni 2009

My Bloody Valentine 3D

Kom hem för en stund sen, vi var och såg My bloody Valentine 3D!



Måste dock ge lite kritik mot det företaget som producerade glasögonen man hade på sig, dom var obekväma, missförstå mig rätt nu.. :)
Nej men dom satt konstigt och tryckte mot skallen...

Jag säger att jag hatar skräck, men ändå fortsätter jag kolla det!

Filmen var bra, om den inte hade varit 3D så hade den varit helt ok.
Värd å se iallfall!

Snart blir det läggdags för imorgon väntar en ny dag full med överraskningar! KUL =)

Det blev inte nån ren tvätt idag, istället blev det lite mer ordning & reda i badrummet!

Här kommer en låt som jag tycker är skön att lyssa på nångång ibland..
Älskar även den här biten i The Oc....




GODNATT ALLESAMMANS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar