lördag 6 juni 2009

Nationaldagen!

Jag är har blivit förkyld och allt vad det innebär..

Känner mig väldigt svag just nu!

Det var tänkt att vi skulle till BJ ikväll för dom har ju sommarpremiär! men icke sa nicke nu när jag mår såhär..

Det blev en myskväll istället, har kollat på matchen Sverige- Danmark... Usch!! Så jobbigt när vi förlorar.. men samtidigt hade jag tyckt synd om Danmark om vi hade vunnit..

Jag vet, jag tänker konstigt..

Har varit hemma i stort sett hela dagen förutom när Pejji kom hem och vi åkte och handlade en massa godsaker, sen stannade vi även utanför vårt favoritställe Ippai Ippai och köpte hem Sushi!!

Är sugen på Pizza nu, Vet inte om jag vågar säga det till Pejji..
Han kommer tro att jag har fått nån slags matfetish...

Aja...som sagt är väldigt svag just nu, men jag brukar aldrig vara sjuk längre än 2 dagar så jag hoppas att det är över tills imorgon!

Hoppas alla har det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar