onsdag 10 juni 2009

Förlåt... :)

Nu har jag inte skrivit nånting på 4 dagar, det känns jättedåligt!
Men! Jag har haft mina anledningar...
Men vi kör om på nytt är igen da...:)

Vaknade 06.25 idag för att jag hade lovat Pejji att skjutsa honom till jobbet, han började 06.45. Det brukar alltid vara så att jag sover tills sista sekunderna innan jag måste upp...

Bestämde mig även för att boka en tvätttid kl 07.00, springa ner och slänga in lakan osv för att sen gå upp igen och sova tills tvätten är klar.
Hursomhelst,jag gick ner när jag var tillbaka och bokade en tid kl 7 ,gick upp,och somna. Vakna nyss. Godmorgon.

Ny dag, Nya tag! Snart ska jag åka iväg och plocka upp Pejjis mor för att jag ska skjutsa henne till flygplatsen då pejji jobbar ( vi ska inte glömma att vi var där igår och att Pejji hjälpte till med allting, la in 20 väskor i 2 olika bilar osv haha). Hon åker till Iran idag, så först blir det Arlanda sen blir det Bro till min kära familj som jag saknar!

Min mor har skadat sin hand och det fick jag reda på igår kväll, blev jätteledsen och orolig. Så jag ska dit idag för att underlätta alla förberedelser inför Syrrans student på Fredag, det är ju en massa mat osv som ska lagas!

Kommer troligtvis tillbaka senare ikväll, då Lana har tid hos Vetrinären imorgon kl 09.00. Hon ska bara kontrollera och se så att hon mår bra, en vanlig hälsokontroll helt enkelt!

Nu måste jag hoppa upp och röra på mig annars kommer jag sitta här och skriva ner vad som har hänt under 4 dagar, det vill ingen va? Nä, precis tänkte väl det...

På Lördag är det ingen vanlig dag, för det är Sahars födelsedag! hurra hurra hurra hahahah :)

Det blir ett besök hos frissan 10.00 på Lördag, så blir man snygg i håret för resten av dan! slipper man tänka på d!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar