onsdag 10 juni 2009

Trött!

Nu är jag jättetrött, har haft en hektisk dag!
Varit på Arlanda och släppt av Pejjis mor, sedan i bro hos föräldrarna och hjälpt till inför fredag...
Var tillbaka i Uppsala vid 8 tiden, gick och handlade mat.
Det blev grandiosa xtra mycket xtra allt :) haha
Det är så gott!!

Imorgon ska jag verkligen tvätta, för jag måste då Pejji klagar på att hans 300 strumppar börjar ta slut.
Utan att skämta så har han alla färger ni kan tänka er, allt från svart till rosa!

Det blir även en massa andra ärenden innan jag åker tillbaka till Sthlm på eftermiddan! Känner mig stressad, syrran du förstår vad jag menar.

Nu ska jag hoppa in i dushen, sen blir det läggdags!
Jag ska försöka bryta det här " lägga sig sent" mönstret, för det funkar inte längre då vi har Lana som måste ut tidigt på mornarna.

på Återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar