måndag 28 november 2011

25 års fekke!! =)

I Lördags började kvällen med 3- rätters på FASHION som ligger i Sundbyberg. Det var min kära kollega Anna som fyllde 25, vilket vi ville fira med goda drinkar och god mat.
Lärde känna trevliga människor och även Annas underbara familj.
Senare mot kvällen så hoppade jag in i en taxi som tog mig till Solna där jag mötte upp Ailer,Sara & Jennifer.
Hann vara där en stund innan det var dags att hoppa in i nästa taxi som tog oss till Sturecompaniet. Väl inne så började vi med drinkar uppe på Suite.
Det är så mycket lugnare där uppe, lite mer mingel känsla.
Efter ett tag gick vi ner, dansade lite och självklart bestämmer jag mig för att beställa shotts utan att veta vilka som ska ha och inte.
Det slutade med att jag fick shotta 3 helt själv. Där tog minnet slut.

Söndagen var helt underbar!
Jobbade mellan 12-16, det var inte alls mycket folk. ( Känner ni ironin )
Det som gjorde min Söndag måste ändå ha varit " Snöfallet ".
Första advent och snö, kunde inte blivit mysigare.

Sahar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar