måndag 28 november 2011

To fear love is To fear life, and those who fear life are already three parts dead"


Hej alla vänner & ovänner!! =)
Välkomna till mitt lilla space som ska handla om mina dagar, mina vänner och självklart min familj!! =)
Efter många om och men så har jag bestämt mig för att börja blogga igen, mest för att jag känner att jag behöver ha någonstans att kunna tömma alla tankar och frågor som rör sig i mitt huvud. Ni som känner mig bra vet att mitt liv har förändrats mycket dom senaste månaderna, vilket har varit både bra och dåligt. Kan börja med och berätta att jag inte längre bor kvar i Uppsala, flyttade tillbaka till Stockholm för ca 8 månader sen. Jag och mitt ex valde att gå skilda vägar. Jag kommer inte gå in på varför vi valde det just idag. Det var iallafall ingen fråga om kärlek, det hade vi gott om. Vi älskade varandra villkorslöst men det räckte inte, för det är inte ALLT.
Har även bytt företag, jobbar inte längre kvar på NK utan i en butik i Sundbyberg. Stor skillnad då Retail & Brands är ett stort företag och butiken jag jobbar i är privatägd, men jag stormtrivs!! Jag har förändrats som människa, jag ser livet från helt andra synvinklar idag. Jag har vuxit som vän,syster & dotter. Den smärtan jag har fått utstå har bara gjort mig starkare, det har format ett starkare jag. En stor del av mig dog verkligen efter uppbrottet. Jag antar att den delen av mig alltid kommer att gå förlorad vare sig man vill det eller inte.

Så, nu vet ni lite om det som varit men inte om vad som komma skall =)
Blev precis hämtad av min systers kille Arsham, vi ska in till stan och handla lite julklappar. Han har så otroligt bra låtar i bilen, så rusningstrafiken gör inte mig något!!

Ser framemot bloggandet, läsarna & äventyren framöver...

Sahar







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar