lördag 17 december 2011

The first time someone shows you who they are, believe them

Jobbat idag och slagit in ca. 50 paket.
Är det normalt..?
Vi hade extraöppet till 18 idag, inte en enda kund från 16-18!
Parkerade bilen precis utanför jobbet imorse och då var den röd. 18.10 var den VIT!
Vad hände idag...?
Lite snö behövdes känner jag.
Tittar ut genom fönstret nu och ser hur det snöar under lyktstolpen.

Körde mot COOP i Kungsängen för att handla till middagen, men det gick inte så bra.
Jag handlade det som behövdes för middagen och 10 middagar till. Jag lyckas aldrig gå in i en mataffär och bara köpa med mig en mjölk. Det slutar alltid med att jag får ringa ut dom som är hemma för lite bärhjälp! Typiskt Sahar. Äh är man en gottegris så är man :p

Hur som haver blev det Entrecote & Potatiskringlor med stekt sparris och rödvinsås. Lyckad middag med min kära familj som gav kvällen en 10:a.
Känner mig otroligt nöjd.... :)

På Coop gick jag förbi barnavdelningen för att kolla in spelen, får då syn på en leksak som liknar vår dammsugare från Philips. Det var en mini dammsugare. Fast till barn. Skrattade lite högt, familjen bakom hörde. Dom trodde nog att jag är en vilsen 24- åring som inte har något annat för mig. Särskilt en lördagskväll som denna, När Tiesto spelar. Inte nog med att jag skrattade högt, jag fotar dammsugaren. Där måste dom ha dragit slutsatsen att jag har någon slags störning.

Köpte Glögg, Pepparkakor & Julmust till imorgon, ska bli så gott =)

Nej, nu måste jag städa undan här hemma innan jag somnar med Lana liggandes brevid.

Sahar


1 kommentar:

  1. Ser grymt gott ut...du e duktig på att laga mat//Frösunda

    SvaraRadera