lördag 17 december 2011

The pain of yesterday is the strength of today...

Fredagsmys! =)
Har varit hemma och inte gjort mer än att tillaga en Pizza med lite hemmagjord pizzasallad!
Det vart jättegott men jag var så hungrig så jag hann inte knäppa ett kort för att visa er hur den såg ut =)
Jag lovar att Sahars hemmagjorda pizzor ser bra ut & smakar bra!
Det kan endast mina nära & kära intyga... =)

Nej nu ska jag sova, Lana snarkar redan gulleplutten! För er som inte vet har jag en Hund som heter Lana. Hon blir 3 år 14 Februari på alla <3 dag. Iår firar jag den dagen med Lana!
Ska lägga upp några bilder på henne så ni får se hur hon ser ut, världens finaste hund ( i mina ögon ) vet att det för andra hundägare kan låta fel men vi alla älskar ju våra djur och tycker att dom är finast i världen. Ähh... hon har en underbar personlighet och kan även en massa roliga trick som mitt Ex lärt henne =)


Sov gott allesammans och ha en trevlig HELG!

Sahar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar