söndag 8 januari 2012

There is a difference in who we long for, who we settle for, and who we are meant for..

Första veckan på det nya året ligger nu bakom oss och jag kan bara se ett år av lycka,framgång & kärlek.
Jag ser framemot allt som 2012 har att bjuda på, även om det innebär mindre bra dagar. Nyårsafton firades med familjen & vännerna, vilken fantastisk kväll det vart! Kommer upp bilder senare från nyårsfirandet...

Igår kväll hamnade vi på Anglais, drinkar efter drinkar & vips så var man på Sture. Väl där, stöter vi på min kusin som jag btw älskar otroligt mycket <3
Känns lite som att man är på en hemmafest nuförtiden när man är på sture. Vet inte varför jag känner så, kanske för att man känner igen dem flesta ansiktena. Summa summarum så hade vi alla en fantastisk kväll ( tror jag) syrran får erkänna själv om hon vill berätta om vad som hände efter 02.00.
Jag hade iallafall en underbar kväll igår:) <3 <3 <3

Idag har vi varit på Ikea & köpt en säng till syrran, det kommer bli så fint!

Känner mig helt slut som artist, hjälp!
Är så sugen på lösgodis nu, mormors löständer, ferrari cola, nappar, choklad mmmm.. Ligger här och tänker att man skulle haft en butler som kunde skaffa fram allt man ville ha. Men livet är hårt! Nu blir det mys med film & popcorn ( med sourcreme krydda på )

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar