måndag 9 januari 2012

You never know what is enough, until you know what is more than enough.

Ibland känner jag verkligen att det får räcka! Men sen tänker jag att det finns en anledning till varför det är som det är. Den anledningen får en att ställa sig upp och fortsätta. Livet är hårt, men en sak har jag lärt mig och det är att aldrig nånsin hålla nånting inne. Känner man att det finns något man vill säga, så gör man det! direkt. Känner man att man vill men inte riktigt vågar, VÅGA!
Vi lever bara en gång & livet är tyvärr fört kort kära vänner. Samtidigt kan jag känna att man måste få signaler för att orka fortsätta. Du bestämmer själv hur du vill ha det i ditt liv, men ibland kan man inte låta bli att ändra sig för någon man tycker om. Tragiskt, men sant.
Man ska aldrig ångra nånting iallafall :)


Här kommer en bild på mig & Ailer.
Du är & kommer alltid att vara min bästa vän. Älskar dig utav hela mitt hjärta. Nej, nu känner jag att det börjar bli för känsligt!
Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar